Monday, January 18, 2010

YOU ARE NOT ALONE ....

haha ntah ar actually ni sepatutnya jadi citer agak seram2 kuku tapi dah jadi benda lain dah..

perbualan aku ngan dayang yang menceritakan pengalaman dia pada hari Jumaat tu... (15.01.10)

Dayang : ko tau tak ari Jumaat tu

Aku : Tau apa? nape ada story best ker?

Dayang : aku ngan suma masuk toilet

aku : pastu?

Dayang : bile aku masuk je toilet tu... aku rasa meremang ar plak... suma kat luar ar..

aku : hehe pastu ko watper?

dayang : aku pun nyanyi2 ar... pastu suma ckp 'apasal ar dayang ni nyanyi2'

aku : ko nak cover takut ar kan?

Dayang : a'ah aku cover ar.. tapi tibe2 je aku salah nyanyi..

aku : ko nyanyi lagu apa ?

Dayang : Aku nyanyi lagu M. J ar...

aku : Lagu yang mana satu?

Dayang : You are not alone...

Aku ???!! KAH!KAHK! KAH! aku gelak gile kuat time dayang citer... hahah lawak sey.... padahal time tu dayang dah cuak dah...

aku : hahahah (sambil ni aku still gelak lagi) yang ko g nyanyi lagu tu nape?

ddayang : haha (dia pun gelak jugak).. ntah ar... tibe2 plak aku salah lagu..

aku : haha patut ar mesti 'dia' suka.. sebab ko ada... ko siap nyanyikan untuk 'dia' u are not alone

dayang : haha.. tu ar pasal..


haha lawak beb... Moral of the story... haha sila lah nyanyi lagu yang betul n tempat yang betul hahaha... lawak sey.....

2 comments:

Ms Jade said...

hahahhahahahhahahahahhhahahahaha
kim salam kat kawan u tu yang salah nyanyi

SyahNas80 @ Nana said...

hahaha memang agak sengal je member i tu hehe