Tuesday, January 12, 2010

INTRO..

asalamualaikum... pembuka kata.. cewah.. cam nak berpidato ar plak kan?.. ok lah mula2 aku nak intro pasal blog aku ni k..

ok memandangkan aku dah ada blog... tapi aku saje je ar nak seperetkan pasal kisah2 seram.. ok.. blog ni aku akan buat kisah2..

1. separa seram

2. seram ar jugak..

3. seram suam2 kuku..

4. seram giler..

5. macam ala2 seram

6. seram? takder pun..

ok di atas tu maybe ada dalam blog n aku akan datang.. so kalau sapa2 tak baca betul2 intro aku ni mesti korang akan cam bengang tapi kan aku dah explainkan? tak semua aku cerita dalam blog aku ni adalah kisah seram yang teruk sangat.. ni adalah hasil.. maybe dari

1. of coz aku akan cerita pengalaman aku ok...

2. maybe dengar daripada family

3. maybe daripada kawan2..

4. maybe dari buku? ( no ! no ! no!.. nombor 4 ni bukan ok.. kalau dari buku baik aku tulis tajuk n korang baca terus kan?

n kebanyakkan cerita aku akan cerita pasal

1. kat opis aku...

2. kat asrama aku (dulu ar kan,.. hehe...)

3. persekitaran atau dimana saje anda berada..

ok sekian dulu intro wat masa ni.. so aku rasa aku akan ambik balik kisah2 seram aku kat blog aku lagi satu untuk ditransfer ke blog aku ni..

k beb.. gua gerak dulu .. kalau rajin jap agi gua buat gua punye pengalaman di opis ok..

No comments: