Thursday, September 2, 2010

kisah seram adik aku...

dah lama tak bebel2 kat blog lagi satu ini hehe...

k lah aku nak story pasal kisah seram adik aku.... ni adik aku yang storykan kat aku...

dia cakap kat satu tempat ni macam rumah banglo ar time tu siap ada tangga2 besar lagi.. time ni semua ada... makcik2..pakcik2..sepupu2 sepapat semua kumpul ramai-ramai

so ada ar wat satu game untuk ramai2.. time ni semua kene ambik bahagian.. tapi yang first kene adalah group adik aku... so aku, hidayah, adik aku ni n zana.. masing2 kene carik benda yang tersembunyi ar... muka yang ada dalam rumah tu macam tak hepi ... semua muka muram je...

so masing2 carik..dah ar umah tu macam rumah tinggal je... so carik2 punyer carik jumpa ar satu sampul surat ni... so adik aku pun ambik ar sampul surat ni tapi yang peliknya sampul surat ni dibalut dengan rambut.. rambut tu panjang.. so bile nak bukak sampul surat tu terpaksa ar buka sehelai demi sehelai rambut yang ada kat keliling sampul surat tu...mula ar masing2 cuak n takut nak tau apa isi dalam sampul surat tu...

semua berdebar2 nak tau... rambut tu pulak makin lama makin banyak ar pulak... dan bile nak je tgk isi surat tu..

















tibe2....




























'anak aku nangis ar plak!! tak dapat tgk isi surat tu'


sekian.. mimpi ngeri adik aku...

aku: siot je.. tgh syok2 dengar.. habis camtu je.. bengang je aku wei....

No comments: