Wednesday, February 10, 2010

Asrama Part 1

ok kali ni aku nak citer pasal kat asrama .. kisah ni bukan nak cite kisah nakal aku.. tidak sama sekali... ni kisah seram ... (bagi aku k... korang tak tau ar camne... maybe bagi korang ni kisah kelakar ke apa kan? ada aku kesah? haha )

ok hehe tahun 1996... yup time tu umur aku muda remaja lagi sweet 16 ar katakan.. masih comey n cute lagi time ni... so time ni aku sekolah kat SEKOLAH TEKNIK SETAPAK, kl... hehe... sekolah gempak ar kunun... kira gempak gak ar.. sebab aku sekolah sana.. kalau korang ckp sekolah korang gempak.. ada aku kesah? takkan? hehe ok sekolah masing2 kan?

ok aku bukan nak cite pasal sekolah.. aku nak story pasal keadaan asrama kitorang..

ye amat menyeramkan... lagi2...depan dorm kitorang betul2 ada pokok mangga BESAR punyer.. aku rasa dah berkurun lama pokok tu kat situ.. siap dah tau dah nama penunggu kat situ adalah 'MARIA' peh... tibe2 aku rasa seram plak ..hampeh.. pengecut betul..

k ler... dulu asrama ni memang ramai kene histeria.. dah jadi cam apa dah.. mula2 masuk dah ar aku ni pengecut nak mampus.. dapat plak katil single.. haha korang ingat aku nak tido sorang2 ke.. jgn harap... tgh2 malam je aku akan masuk kat kelambu kawan aku n tido.. sampai kene sound ngan kakak kat bawah katil sebab katil akan bergegar kalau aku melangkah ke katil member aku... hehe ye ar katil double dekerkan? so paham2 je lah...

so time ni kitorang still takleh tido.. aku ngan member aku pun apalagi dengar ar radio (oopsss kantoi bawak walkman plak) korang ingat tak time dulu ada kat radio pasal kisah2 seram... so dah ar aku ni pengecut.. member aku ni lagi ar pengecut.. so nak dengar jugak... dengar punyer dengar tiba kitorang rasa lain sikit... peh... leh plak dengar orang menjerit dalam radio.. n tibe2 sore d.j tu berubah... peh.. seram siot... (bagi aku time tu ar.. sekarang kalau pk balik kelakar pun ada)..

emmm kalau korang watper? korang tutup radio? atau korang dengar je sampai habis? hehe... semua tu kitorang tak buat... member aku watper? haha ngan selambe je dia g baling walkman tu ke bawah... siot betul... yang pelik.. sorang pun tak bangun!! tido mampus semua... aku apalagi... tekup bantal bagi cepat2 pengsan sebab dah rasa lain... kawan aku watper?

dia senyap je sepatah haram pun tak ckp.. n terus tido... siot betull dia leh lena.. aku???!!! macam2 bunyi dengar... tapi wat dek.. berusaha untuk mempengsankan diri .. still tak leh... alih2.. nak subuh baru lena...

No comments: